Om het af te leren.... - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Tirza Woltjes - WaarBenJij.nu Om het af te leren.... - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Tirza Woltjes - WaarBenJij.nu

Om het af te leren....

Door: tirzacyprus

Blijf op de hoogte en volg Tirza

29 Juni 2012 | Cyprus, Paphos

Lieve allemaal,

Om het af te leren nog even snel op de valreep een nieuw verhaal!

Marith en Kevin zijn langs geweest en ook dat was heel erg leuk! Was top om ze te zien en super leuk dat ze er op mijn verjaardag waren. Ze hadden super veel cadeautjes en kaarten mee voor mij! Bedankt iedereen die wat heeft meegegeven! We hebben mijn verjaardag goed gevierd op de barstreet dus waren we lekker brak op mijn verjaardag zelf, hihi! Ik had een paar dagen vrij dus hebben we een jeepsafari gemaakt en voor de rest lekker aan het zwembad gelegen!

Omdat het hotel nu bijna altijd vol zit, moet ik heel veel verhuizen. Ik ben verhuisd naar het hotel van 2 meiden uit mijn klas, moest bij hun op de kamer en ook nog 2 jongens van school werden daar gedumpt dus het was een gezellig boel! Zo ga je van altijd een kamer voor je alleen naar een kamer delen met 4 andere! Geen probleem, was super leuk! Mijn hotel had gezegd dat ik 20 juni moest terug verhuizen, ik al mijn spullen gepakt… wat denk je? Nee hoor.. je kan gewoon blijven! Ik ben inmiddels wel aan deze cultuur gewend dus heb ik ook maar niet meer uitgepakt en maar goed ook, de volgende dag moest ik tóch wel verhuizen. Naar het appartement van het animatie team. Geen probleem, even kennis gemaakt met de leider van het animatie team, mijn spullen overgeplaatst en daar zat ik dan! Slapen op een bank in de woonkamer bij mensen die ik niet ken. Zij hebben hele andere werktijden dan ik dus ’s morgens vroeg staan zij in de woonkamer als ik nog lig te slapen. Niet echt een fijn idee.. Volgende dag mijn stoute schoenen aangetrokken en naar de manager gestapt. Ik hoefde alleen maar te zeggen dat ik op de bank sliep en hij zei meteen NEE DAT IS NIET DE BEDOELING! Dus zelfde dag weer terug verhuisd naar een hotelkamer in mijn eigen hotel, Ledra. Nu moet ik wel elke dag van kamer wisselen en mijn koffer valt echt bijna letterlijk uit elkaar maar alles beter dan een bank in de woonkamer!

Inmiddels zitten mijn 800 uur werk erop, heb ik een top beoordeling van mijn manager binnen en heb ik net mijn uniform ingeleverd en mijn salaris opgehaald. En ik moet zeggen, ik ben blij! Elke dag begon ik met goede moed met werk maar ik was er echt klaar mee om altijd maar te horen dat ik lui ben, niet werk, altijd maar aan de bar hang, het niet goed doe….. Terwijl ik net zoveel doe als alle andere, altijd doe wat er van me gevraagd word, aardig ben tegen de gasten, etc. etc. Zo is de werksfeer hier nou eenmaal maar ik kan er echt niet aan wennen! Opeens ben ik super blij met mijn baantje bij de Albert Heijn, hihi! Dat ik nu echt officieel over een paar dagen naar huis kom, wil ik dan nog even niet aan denken. Ik heb veel gescholden over deze baan, deze mensen, dit land.. maar al met al was het misschien zo slecht nog niet. Ik heb ook veel gelachen, leuke dingen gedaan en vooral hele lieve mensen ontmoet! Ik zal Cyprus, dit leventje, deze mensen en dit weer zeker gaan missen en er nog vaak aan terugdenken maar helaas, aan alles komt een eind en vanaf maandag heb ik mijn oude leventje weer terug. En weetje? Misschien was dat leventje ook zo slecht nog niet…..

Hoop dat jullie van mijn Cyprus verhalen hebben genoten en tot snel in Nederland!

Dikke kus, Tirza


  • 29 Juni 2012 - 10:49

    Anne:

    Tirza komt bijna thuis! :D woehoeeee

  • 29 Juni 2012 - 11:03

    Oma En Opa Woltjes.:

    Lieve Tirza,
    Heel hartelijk dank voor je laatste boeiende verhaal uit Cyprus.Het aftellen is nu echt begonnen!
    Vanmorgen hebben we Marith op de koffie gehad.Ze was erg enthousiast over haar verblijf bij jou samen met Kevin.
    Evenals zij, zien ook wij uit naar je terugkomst naar Holland!
    Toch zal het,behalve je eigen bed, wel weer even wennen zijn!
    Maar denk aan de uitdrukking: "Eigen haard is goud waard."
    Gefeliciteerd met je geweldige beoordeling en tot maandag over een week!
    Liefs van Oma en Opa Woltjes.

  • 29 Juni 2012 - 12:25

    Fauve:

    kan niet wachten tot dat jij weer veilig thuis (in de schipper) bent wijfie! trots op hoe je alles zo goed hebt aangepakt! TOPPERTJE!

  • 29 Juni 2012 - 13:15

    ZUS:

    SISTRAA!

    Bijna kom je lekker thuis, ik ben maandag de hele dag vrij dus kunnen we lekker keten!

    KUS

  • 29 Juni 2012 - 15:00

    Tante Hanneke:

    Lieve Tirza,
    Genoten van je verhalen. Nu super druk, de laatste schoolloodjes.....
    Volgende keer horen we je "live".
    Succes met afscheid nemen!
    Tot maandag!
    Liefs Fabian, Jitske, Sabine, ome Henk en tante Han

  • 29 Juni 2012 - 17:26

    Tante Luus:

    Leuk om ook nog even je laatste update te lezen!! Wat een cultuurtje inderdaad: je zou toch niet meer hoeven te verhuizen na de laatste keer!! Niet te geloven!! Het zal wel weer wennen zijn om hier het tegenovergestelde leven weer te gaan leiden. Wie weet ga je dan weer terugverlangen naar Cyprus, haha!! Maar wij zijn allemaal blij als je er weer bent hoor en de familie weer compleet is! Hier vinden momenteel alle afrondingen met school etc. plaats en wij moeten nog 1 weekje werken en dan heeeerlijk vakantie!! We kunnen nu zeggen: tot gauw!!! Sterkte met het afscheid daar; je bent weer een hele ervaring rijker! Een goede terugreis enne: see you soon!! Hopefully your english has become much better than when you left Holland!! (that was also a reason you choose Cyprus, isn't it) Love and kisses, auntie Luus and the rest of the familiy XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Paphos

Tirza

Actief sinds 29 Dec. 2011
Verslag gelezen: 1126
Totaal aantal bezoekers 12445

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2015 - 22 December 2015

Backpacken!

09 Februari 2012 - 01 Juli 2012

5 maanden Cyprus!

Landen bezocht: